Etna.

Utvärdering av kvarterskrog:

Det blir kliniskt, jag är trött.

Sova. Snart.

Nåväl.

Helt och rent, bra dekorationer. Något rustikt och fint kan jag säga. Har en unik charm av kvarterskrog. Etna Bar.Dans helt enkelt med restaurang och lite flytande öppettider.

Jag och T drack cola och uppskattade stället. Kärlek…

Det spelades ”Wish you were here” i reaggaeversion. Jag började reflektera, eller gör det nu över Rednex låt med samma namn, vilket stör något. Det ska vara Pink Floyd, med eller utan coverversion. Jag föredrar en ren unik cover framför att använda samma namn. Det gäller för övrigt för all sorts musik egentligen. Det är okej att sampla, remixa och göra diverse tolkningar och rent av sno bitar på sätt och vis. Det är hiphoparen som talar i mig. Men helst ska man ju faktiskt på något vis be om lov. Och vid ren cover så hosta upp någon stimpenning eller what not.

Jag vill också ha ersättning för mitt arbete och min konst. (Snarare, jag har spenderat diverse utgifter på att ha lustiga saker på väggarna)

Etna är inte grönt

Etna är inte grönt

Men Etna är vackert. På Råby. Det är säkert vackert i Italien med…

Lämna en kommentar

Inga kommentarer ännu.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lämna en kommentar